poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do blogowej nagrody Liebster Award przez http://one-boy-one-girl-one-love.blogspot.com/ DZIĘKUJĘ :)
Niestety ja nie nominuję innych blogów, gdyż nie mam na to po prostu czasu... :C
PYTANIA
1. W jakim województwie mieszkasz?
Śląskim
2. Do jakich fandomów należysz?
Swifties, Directioners
3. Co sądzisz o Little Mix?
Nie mam zdania.
4. Masz aska, jak tak to podasz?
ask.fm/LivHoran
5. Jak długo piszesz opowiadanie?
To od kwietnia, ale ogólnie ff piszę od listopada 2011r.
6. Masz inne blogi?
directionstory.blogspot.com
directionstory-second-life.blogspot.com
the-last-sign.blogspot.com
7. Masz jakieś zwierzątko?
Mam kota
8. Co ciebie inspiruje?
Hm.. W sumie to nie wiem. piszę to, co przyjdzie mi w danym czasie do głowy. Nie czerpię inspiracji z  innych blogów, ale czasami podłapię pomysł na jakąś postać z książki. 
9. Jak oceniłabyś swojego bloga w skali 1-10
8? 7,5? nie wiem, trudne pytanie. Nie mnie jest oceniać swoją własną pracę.
10. Do jakiej klasy idziesz po wakacjach?
Do drugiej liceum
11. Masz ulubiony film?
"Nostalgia Anioła"

ROZDZIAŁ DZISIAJ ALBO JUTRO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz